חיבור לסלולר/אינטרנט

חיבור לאינטרנט

חיבור אינטרנט ביתי אמין ומהיר הוא חיוני ביותר, במיוחד אם אתם עובדים מהבית. להלן רשימה של ספקי האינטרנט הפופולריים ביותר.

Vodafone– כנראה ספקית האינטרנט בכבלים המהירה ביותר בגרמניה

Telekom – מצהירה על עצמה כמי שמספקת את הכיסוי הטוב ביותר לחיבור אינטרנט

Eazy – ספק אינטרנט כבלים קטן וכנראה הזול ביותר

1&1 – ספק האינטרנט DSL הטוב ביותר. לא דורש חתימה על חוזה

תוכלו להשתמש ב-Verivox כדי להשוות בין החבילות השונות של חברות הכבלים.

כרטיס סים מקומי

אתם יכולים לרכוש כרטיס SIM מ:

  • Vodafone, Telekom ו-O2 – אלו הספקיות הראשיות המרכזיות. לכל ספקית כזו ישנם מגוון של ספקי משנה בשמות שונים, אבל כולם רצים על-גבי הרשת של הספקיות הראשיות. באופן כללי, Telekom נחשבת הרשת הטובה ביותר, ואחריה Vodafone, והאחרונה O2. אבל בברלין ההבדלים הם יחסית קטנים
  • Saturn, MediaMarkt – שם תמצאו מגוון של ספקים וחבילות
  • סופרמרקטים כמו Aldi, Lidl, Edeka, Rewe

שימו לב שאחרי שרכשתם סביר שתצטרכו להפעיל את הכרטיס. כדי להפעיל את כרטיס ה-SIM, תזדקקו לעתים לדרכון ואולי גם ל- Anmeldung שלכם. אם אין לכם תעודת רישום, זו לא בעיה. ברוב המקרים יסכימו להשתמש בכתובת הזמנית שלכם. רישום אונליין אפשרי בהרבה מהרשתות אבל שווה לבדוק לפני שאתם קונים.

גם כאן, תוכלו להשתמש ב-Verivox כדי להשוות בין החבילות השונות של חברות הסלולר.

סים אירופאי

ניתן להשתמש בכרטיס SIM ממדינה אחרת באיחוד האירופי. זה יעבוד במשך כמה חודשים ללא עלות נוספת. לאחר זמן מה, ייתכן שכרטיס ה-SIM הזר יפסיק לפעול, ותזדקקו לכרטיס SIM גרמני.

eSIM

עוד אופציה מאד פופולרית היום היא שימוש בכרטיס eSIM. ניידים מודרניים תומכים בזה, במקביל לכרטיס הסים הקיים (ישראלי או אחר), ובעיקר מציעים חבילת דטה לגלישה. בצורה זאת תוכלו לשמור על המספר הישראלי שלכם לווטסאפ וכדומה, וחבילת הגלישה תאפשר לכם להתחבר בברלין בקלות.

ספקי eSIM
  • BNE – ספק אמין אם חבילות בכל העולם ואפשרויות תשלום מגוונות. החיבור שלו בהרבה מדינות מהיר משמעותית מספקים אחרים ומחירים סבירים. לאחרונה הם גם הוסיפו אפשרות לקנות דאטה ללא הגבלת זמן, שזו אפשרות מועילה לשימוש פחות תדיר. השתמשו בקוד קופון C83383GX בהרשמה ותקבלו 7 יורו הנחה על הרכישה הראשונה.
  • RedteaGO – ספק זול יחסית, אבל לא מומלץ במיוחד. כל פעם שקונים חבילה חדשה יש צורך להתקין מחדש את ה- eSIM, מה שמסבך את החיים
  • maya.net – ספק קטן יחסית אבל עם מחירים סבירים. אין להם אפליקציה לטלפון אבל ניתן לקנות חבילות גלישה באתר שלהם בקלות יחסית